festivaldax

vad som hänt med hässleholmfestivalen har jag ingen aning om. antingen har det bara blivit sämre, eller så är det helt enkelt så att jag är för gammal. en timme stod jag ut med att vara där ikväll. o andra sidan, efter en hel del alkohol ska vi nog kunna få det riktigt roligt. tomorrow, tomorrow. då kanske jag vågar mig på ett snack med en viss person oxå :P haha.

min bränna gör fortfarande ont och bh bärs inte för nöjes skull. aj aj aj.

imorron ger vi allt. på alla sätt och viss. fullt ös - medvetslös. ohjaohja. hångeloffersletning och dans på bardisken. sönderskrikna halsar och skrattkramp i kinderna. ett par blåmärken på det där och du har en perfekt kväll. ahoui.

nu: so you think you can dance
sen: sova
imorron: sola, om vädret tillåter
kvällen: mat med paranteserna
natten: parrrrrrty! fucking fuck fuck fuck fuckerrr (på ett bra sätt)

Kommentarer
Postat av: Hydie Svetlana Fucker

OH LOVE! Imorgon ger vi järnet - vi tänker inte ens skämmas och vi kommer att ÄLSKA blåmärkena. Vi måste ha mååånga. Jag tar med Marie, hon kan vara vår Security Advisor. Ses imorgon!
Nedan lite info om din greatest love of life:
http://hotspot.webblogg.se/model_portfolio.html

2007-08-09 @ 02:35:12
Postat av: petra

du underbara buse. marie är välkommen, om hon tar med sig vackert väder. men marie är en sån där med super powers så det fixar hon väl? nu ska jag ut i solisolen! (jag är nästan inte blek längre!)

2007-08-09 @ 11:26:14
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se
Postat av: caroline

vad som hänt med hlmsfestivalen? HAHA :D jadu, igår var det galet i vart fall ;)

2007-08-10 @ 13:18:15
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0