fan

man kan ju undra när dom hade tänkt behandla min ansökan. när studera hade tänkt hämta mina betyg. när någonting ska hända. man kan ju undra om jag får ett ja ett par dagar innan skolstart eller om jag skulle kunna få det denna veckan. det är ju faktiskt rätt stressigt. det blir väl ett nej, jag har det på känn.

studera har alltså inte ens hämtat mina betyg än, vilket dom borde gjort enligt ansökningskärringen i örebro som var jätte otrevlig. och när dom gjort det, DÅ är jag behörig. sen ska min ansökan behandlas. och jag vet inte alls vad det betyder egentligen. sen, om sådär hundra år, kanske jag kan börja plugga.

men för i helvete! lika bra o dö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0