elemi

emilie och jag hade en toppenkväll i fredes! vad annat kunde man vänta sig? vi köpte naturgodis på fusksätt och sedan knaprade vi i oss till jekyll + hyde och  a tale of two sisters. mellan filmerna tog vi oss en fönstertittarrunda oxå, inte att förglömma. haha! och jag slår vad om att det var frost ute. det luktade frost. ju.

när vi vaknade igår morse fann vi att solen äntligen hittat hit! frukost ute i den varma och sen blev det snabbt promenaddags! vi gick jättelångt och hann med en sväng på stan. bad idea, då jag blev förälskad i en liten svart jacka på h&m. jag och jackor... ett par jeans är prio 1 och jag ska tigga pengar av föräldrarna (jag minns faktiskt inte sist dom handlade ett plagg till mig, det var evigheter sen, så det borde vara dags.) och isåfall bär det av till malmö i veckan. vi kanske kan klämma in det på måndag emilie? en snabbis? :)

nej, nu funderar jag på att sola, det är inte ofta. jag hatar att sola, därför är jag alltid så blek. men nu är det sol så jag antar att jag borde passa på. för jävlar i det vad jag är blek! hu.

inatt drömde jag förresten att jag gifte mig. fast inte med någon. jag bara gifte mig. izzie var oxå där och förklarade sin kärlek för george, men jag fick alla att tro att det var denny hon pratade om. jag pratade engelska förresten. jag har börjar tänka på engelska oxå, på riktigt, och det är väl rätt skumt?
hursomhelst, efter jag gift mig åkte jag till mcdonalds. av någon jävla anledning. jag åt ingenting så varför förstår jag inte. sen gick jag på en shopping spree på kvantum och handlade för över 8000 kronor. sinnessjukt. mamma betalade.

nej nu ska jag hoppa in i duschen sen bär det av till kvantum för inhandling av feta och rödlök, billigare än 8000.

Kommentarer
Postat av: hydie

bara jag :D
MALMÖ!
jeans, rougeborste, jacka, bikini ohhhsåvidare. YIHA!

2007-08-05 @ 17:24:43
URL: http://garconette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0