det är inte så att jag inte minns, men vad hände?

mitt omdöme i samband med alkohol är katastrofalt! torsdagen behöver vi inte prata om för jag minns ingenting värt att säga mer än: en flaska vin, tre tequilashots, en turkisk peppar, en corona och en grogg senare flippade jag totalt. det var way too much och speciellt baksidan av mitt lår känner smärtan. jag är blå/svart där. öh.
det hände nog när jag höll på att riva hela dj-tjofräset på grafitti. pierre var mindre glad men när han såg att jag fortfarande levde kunde han skratta lite.

när det bar av till sharkys och artmade var jag på topp. herrejävlar vad jag dansade! jag spelade luftgitarr och blev utskrattad av carro som knappt kunde stå upp. pga skrattandet alltså. sedan blev det lite trakassering och "häng med på efterfest" och "du kan få mitt nummer" (hahaha) men jag tror grabbarna hade överseende.

helt plötsligt satt jag i macces soffa tillsammans med honom, joel o carro. en "efterfest" som varade till klockan sex och som alla hört olika versioner av. jag säger då det.

fredagen är väl inte heller att tala om egentligen. "jag ska ta det lugnt." jojo, det lyckades jag ju bra med. jag sålde en kyss för 30 spänn och jag blev dissad av en 90:a. haha. jag skrattar mest för det var roligt. sen träffade jag kalle i partyfabrikens tält och vi chillade mest. det var trevligt. sen vet jag inte riktigt mer vad jag ska berätta. två killar/män kom fram till mig o sa att jag såg fransk ut. "har du varit i paris?" "nej" "men du inspireras av det?" "öh, ja..." jag menar, va? haha. dom tyckte heller inte att jag passade in med mina kompisar, en omkullvält izza och en bossig jessica. haha, men vad gör man inte för sin barndomsvän? :P

ikväll blir det absolut ingen alkohol. jag har märkt att det bara slutar illa. iallafall i samband med hässleholmsfestivalen. shit. vad har jag gjort egentligen?

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHA nej petra. alkohol slutar inte illa. DU VAR BÄST under hela festivalen, inget slår det :D

2007-08-12 @ 12:23:46
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0