ursäkta bloggtorkan

men copacabana ta mig hem är igång, och snart förbi. fyra intensiva föreställningar har visats, har en sista imorgon klockan tio. hoppas på en suverän publik och så lite missar som möjligt, eftersom filmkameran står på rec. då.

har varit underbara dagar / dygn. underbara människor. underbar dans. underbar sång. allt är helt underbart. och när tårar kommer sådär naturligt är det riktigt skönt.

imorron blir det cats med hela gänget, hoppas jag. helgen blir det fest o ja, sen är det hasta la vista och sommarlov. för alltid, typ. sorgligt, enormt sorgligt.

jag älskar er, och trots att jag kan vara agressiv ibland så älskar jag maria oxå, för det är hon som har gjort att jag utvecklats så otroligt mycket det senaste året, det är hennes förtjänst att jag får stå på scenen och stråla som en sol och göra det jag älskar mest i hela världen. TACK!

såhär snygga kan ellen och jag vara:

image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0