tonight is the night

i just had the craziest dream. du var med, och du var oxå med. och fast jag mest ville vara med dig, var jag med dig istället. fast jag tror inte ens du brydde dig, och det kanske är så verkligheten är?

gårdagen. carro o jag funderade på vad vi skulle ta oss till... efter många om och men, och efter vi tittat på spice girls the movie (hahaha!) så drog vi till kristianstad. dock ingen alkohol. carro körde och det var jätteskönt att ha bil :) hängde en stund på biljard, men kom fram till att utbutet sög och musiken likaså. så vi förflyttade oss till hessle. men där var det inte heller speciellt roligt, och ingen sittplats kunde vi få. då körde vi till magazinet o hängde utanför o spionerade från bilen. sjuuukt kul! haha. "vi skulle haft kikare" tyckte carro :P sen blev vi kalla och körde vidare. "nu drar vi till hessle igen" bestämde vi, och det gjorde vi. satt där i ett hörn ett tag, o några välkända ansikten dök upp. haha. när vi tröttnade på det gick vi till burger king o köpte pommes o vatten. sen drog vi hem, och det var rätt skönt. slocknade direkt när jag la mig. min säng är fantastisk <3

och jag fick en kyss av dig på halsen, och du sa glad påsk, och det gjorde mig varm.

ikväll blir det björket och rumpa som skakas! alkohol i mängder och raggning till tusen! gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0