studentåk

är det jätte konstigt att vilja åka runt i hässleholm efter studenten även om man tar den i kristianstad? nej. hela mitt liv har jag stått i stan (i hässleholm) och tittat på studentåkarna. hela mitt liv har jag väntat på att själv få åka runt där och skrika och tjoa och tjimma. hur kan ni då klandra mig, när jag vill leva upp till min dröm? jag vill inte bli hindrad av att hässleholm inte har mediautbudet jag ville ha. därför ska jag åka runt i hässleholm på min student.

och ni kan hata mig, ni kan inte alls förstå mig, och hur mycket ni än säger att "vi kommer inte leta efter några vi känner" så vet jag att ni kommer skrika "heeeeeeeeeeej!" minst en gång i minuten. jag vet det, för jag känner er, och jag vet att ni känner halva kristianstad. därför väljer jag att åka i hässleholm.

och om ni nu fortfarande tycker att jag är dum i huvet, fine, gör det, jag tänker ändå inte åka med er. inte för att jag inte gillar er, men för att jag vill åka i hässleholm, jag hör hemma i hässleholm, jag gillar hässleholm.

så, nu när jag har fått avreagera mig lite: JAG SAKNAR DANSEN!


Kommentarer
Postat av: secret lover

men det är ju klart att du ska åka i hlm, mina vän. mig kan du skrika heeeeeeeeeej åt och så kan jag klättra upp till dig och skrika fy fan vad vi är bra, igen. för det var det bästa dagen i mitt liv, och den dagen ska likväl bli din bästa. tack för senast btw!

2007-04-27 @ 12:40:32
URL: http://garconette.blogspot.com/
Postat av: angelina

hej påhopp!

2007-04-27 @ 14:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0