påsklov och allt vad det innebär?

kvällen med izza var underbar, som alltid. vi tittade på silent hill, som mest var konstig o inte äcklig som vi hoppades, och på accepted som vi skrattade väldigt mycket åt. jag vet inte om det berodde på att den faktiskt var rolig eller om det var vi som var övertrötta. både och kanske? "det här är verkligen petra och isabella-filmer" sa izzas mamma när hon såg vad vi hyrt. "en skräckis o en komedi" jaa det är väl vi det :) hursomhelst, en bra kväll!

sov ut idag, för första gången på evigheter! åt lite frukost, sen började jag städa. mitt rum ändrades om, endast lite lite, o sen tog jag min an hela nedanvåningen. mamma ligger fortfarande i hög feber o min pappa är inte sådär jätte hjälpsam, så jag fick dammsuga o torka golvet. nu är allt klart o det känns rätt skönt faktiskt :)

helgen verkar inte bli alls som jag tänkt. hemmahelg, igen? usch... men, så ser det ut, just nu iallafall...
fast. jag vet inte. kristianstad känns bara så jävla tråkigt att hänga i varje helg, vilket jag gjort i evigheter, känns det som. så det är jag inte alls sugen på ikväll. men om jag inte hänger med dit, dissar carro mig o björket imorron :P o jag måste verkligen dit o dansa av mig. MÅSTE verkligen. ja.
så. tråkkväll i kstd för att få roligt sen? kan ju iofs bli kul ikväll men AH, jag vet inte. jag känner inte alls för det.
kanske jag ska ligga hemma o titta på sin city istället? jag blev sugen på det igår. så. ja. kanske.

påsklovet känns helt plötsligt inte alls lika kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0