paolo nutini

hans ljuva stämma stimulerar mina öron just nu. väldigt bra sätt att börja dagen på :)

gårdagen var ju bara helt sjuk. carro o jag GICK hem till henne, tog bilen och körde till mcdonalds. sen åkte jag o dansade, o ja, sen somnade jag vid sextiden. vaknade igen vid nio och bestämde mig för att gå o lägga mig "på riktigt". somnade dock inte förrän vid halv tolv, alldeles för många tankar som for runt... usch usch usch =/ vaknade vid halv elva tiden idag av att mamma väckte mig o sa "nu går vi ut med euro, när vi kommer tillbaka kan vi köra" och med köra menade hon att jag ska köra :) så jag fick pallra mig upp. hade dock behövt sova mer...

och ja, tankarna som for runt igår var allt annat än roliga. det var så jävla längesen jag kände såhär och jag trodde det skulle sluta göra ont, men sånt här kommer fan aldrig sluta göra ont. det kommer alltid göra ont. och jag hatar det.

läste i en bok igår där det stod ungefär såhär: "du vet när man försöker koncentrera sig på något men det verkligen inte går. då är man nog kär." men jag kan inte va kär, kan jag det? =/ usch nej...

idag kanske blir en bättre dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0