onsdag

och producenten för nästa tv-sändning är... PETRA BACKLUND! wohoo. och hjälp. och ja. roligt, spännande men läskigt. jag har ansvar för allt och alla och jag måste verkligen göra mitt bästa nu. temat är musik och nästan alla kommer göra musikvideos.

carro o jag hade först tänkt göra massa tramsvideos med 90-tals låtar (plän skulle oxå va med men sen dissade hon oss :( buhu...) men sen tänkte vi om, och nu ska vi, om vi lyckas med vår raggning, göra en video med artmade :) allt vi behöver göra är att charma lite, och det är vi rätt bra på ^^ carro har ju redan halva inne eftersom hon fick "pussar" från dom. naaaw :)

IMORGON, bär det av till STOCKHOLM! 06:57 avgår tåget från lilla hässleholm, och vid elvatiden har vi nått vårt mål. dock ska det bli skitväder så våra planer på att strosa runt på skansen o sola oss får vi slopa och istället lär det väl bli vinterjacka...? suck. men ja. shopping som fan blir det iallafall. har blivit donerad 1400:- av föräldrarna, och dessutom har jag sparat hela 300 sen förra "månadspengen" (aka studiebidraget). så en del har jag att spendera ^^
bio blir det på kvällen, har gratisbiljetter så där slösar vi inget. hihi. kommer bli naaajs.
enda nackdelen är väl att vi har sju timmars dötid hela natten, eftersom vårt tåg hem går 05:20 fredag morgon. men vi ska väl försöka hitta nåt uteställe att hänga på, så det går nog bra ^^ hihi.

sorry för bloggtorkan förresten. men. man orkar inte alltid.

kommande helger är iallafall fullbokade, verkligen.
denna helgen (v. 16): ut på fredag, dans på lördag, dans på söndag.
v. 17: ut med dansgänget? för att fira showen. dans på söndan.
v. 18: artmade spelar på fredan, blir väl kanske filmning då, annars dans, utgång, who knows...
v. 19: tv-sändning fredag, genrep fredag, dansshow med showdansgruppen på lördan.
v. 20: drar vi till halmstad, förhoppningsvis, jag, carro o malin :)
v. 21: SiESTA!
v. 22: carro o jag ska ha 19-års fest
v. 23: STUDENTEN!!
och ja, sen är väl livet typ slut, eller är det bara början? :)

Kommentarer
Postat av: caroline

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :D stoooockholm !!

2007-04-18 @ 13:36:34
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0