never been kissed

n e v e r b e e n k i s s e d
den underbara filmen har jag sett ikväll. och jag skrattar o jag gråter o jag blir kär...

fast, jag känner inte alls för o vara kär, för vad är det för mening egentligen? det är bara förhoppningar hit och trasigt hjärta dit och när man tror det ska hända nåt så vänder allt o man känner sig förlöjligad och utskrattad, för att man trodde, och även om ingen vet, så gör det ont. och. varför är killar sådär...? ni vet.

över till något annat. tog en allergitablett i morse och min näsa har mått bra idag, så hej pollenallergi? =/

usch. nu ska jag lägga mig o inte vakna, jag vet inte, mitt humör det gick från topp till botten på några få sekunder och usch, jag vet inte vad jag ska göra riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0