i don't believe any of it

ja, då har man kört, och parkerat, o backat, o lyckats jättebra :)

dumma virus som har hittat till carros kropp nu :( bli frisk, bli frisk, bli frisk!

tagit tag i mitt grey's tittande nu igen. håller på o ladda ner e10-19, o sen ska jag bara njuta :) jag tror nog christina är min favorit. jag vet inte varför. men hennes känslor har så stor inverkan på mig. av någon anledning. och ja, hon är inte sådär gullesnäll som alla andra. fast egentligen, kan man välja nån favvis av alla dom underbara karaktärerna? jag vet bara att jag inte gillar burke och sloan. jävla mansgrisar :P

why do you have to be so cute?
it's impossible to ignore you.

blä blä blä på att sitta hemma o ha tråkigt.
sthlm nästa torsdag iallafall, kommer bli ett spännande dygn ;) haha. carro o jag kollade tågbiljetterna igår, ja, sisådär 1500 spänn hade det väl gått på om vi bokat nu, vi fick våra för 200 t/r :D



shit, det är verkligen jättesnart nu carro. JÄTTESNART! men ändå, tänk allt som kommer hända innan dess. men ja, jättesnart, och även om våra mammor inte tror vi kommer iväg så vet vi att vi kommer göra det :)

tjarå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0