hello sunshine, igen

ja, vilket underbart väder! verkligen. åh. synd bara att alla är upptagna med pojkvänner o annat tråkigt att jag inte har någon att tillbringa den underbara dagen tillsammans med. har istället fått sitta ute i trädgården o bara slappa, o visst, det är väl okej, men så jävla tråkigt. vill ha upp poolen, så kunde man åtminstone guppat runt lite på en luftmadrass :)

vill ut o ta en promenad, äta glass, dricka vatten, lyssna på musik o grilla, med trevliga vänner.
får väl vänta ett tag...

dans igår, härligt. det känns som att det börjar ge med sig nu. allt börjar komma på plats. imorron är det dans 8:30 o framåt. till halv tolv har vi vanlig träning, från halv ett har vi jazzen, o vem vet hur lång den dagen kan bli? pappa undrade om jag ska ut ikväll men nä, jag håller mig nog hemma :P

nej, får väl gå ut igen... tjarå!

förresten, vem är den där hetingen jag drömde om inatt? shit pommes alltså, GE MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0