duktig petra

klockan är inte ens tolv och jag har redan klarat av två punkter på "att göra idag"-listan. (mamma tvingade mig skriva en igår, för mitt minne är inte sådär jätte toppen.)

iallafall, jag ringde till posten och frågade om mitt sommarjobb, fick reda på att jag ska jobba v. 27-30 vilket passar mig perfekt. nu kan jag alltså jobba på fritidslägret v. 26 oxå. göttans.

punkt två var att ringa till dansen och be dom dra skatt från min lön, och ja, pling pling, så var det klappat o klart.

annat att göra idag: söka till högskolan (mamma tycker det är bäst, hon tror inte jag kommer åka till USA, så varför inte göra henne glad och söka?) plugga teori och fylla i au pair-ansökan. japp japp.

sen kommer jag titta på resterande grey's-avsnitten idag. tror jag har fem kvar, sen är jag ikapp USA :) i love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0