det har varit en lång dag...

halv elva befann jag mig i kulturhuset, redo att gå igenom danser o scener o försöka få ett sammanhang av showen. ungefär klockan 19 hände det där.

en dag av rätt mycket dötid, men oxå skratt och lite dans. har varit i sällskap med underbara människor iallafall, och det är ju bra.

och, ellen & jag ÄR faktiskt sexigast i badibadiba.

att leta vita shorts, att prova tights, att äta godis, att "wow:a" över videomix, en gång till, att skratta, att rysa, att bli tårögd, att dansa, att må bra, att vara trött, att vara hungrig, att skulla börja dansa i osby, att massor.

sjukt underbart när "regn i rio" sjungs. rysningar. som fan.

dom som ser showen kommer dö av välbehag.

JAG ÄLSKAR ER

Kommentarer
Postat av: emilie

spark i baken och lycka till! jag ringer ändå när vi är på väg så du är beredd med biljetterna hihi. ser verkligen fram emot kvällen. hör med dina danskamrater om fler vill hänga med och supa light efteråt haha. puss puss din emilie

2007-04-24 @ 12:01:19
URL: http://garconette.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0