dagis, dag 9

efter underbar sömn hela natten vaknade jag och mådde rätt mycket bättre.

med håret på sniskan och i slappekläder tog jag mig till dagis. välkomnades som vanligt av en flörtande noa :) efter frukost vart det lite läxgörning o hux flux, så var det dags o gå till stan. så vi klädde på oss, jag tog matthew i ena handen och oskar i den andra, sen promenerade vi. i stan skulle vi nämligen på teater :) o efter teatern bar det av hemmåt igen, och jag tror aldrig jag har gått så sakta :P oskar var trött så jag fick dra i honom, vilket innebar värk i högerarmen. matthew sjöng mest, det var oxå rätt jobbigt, fast sött. lunch när vi kom tillbaka, sen sov jag lite, sen bakade vi (sockerkaka). efter baket lekte jag med matteus o albert, o det va "du kan inte ta mig" o "här är det fritte" o jag blev svettig för jag hade hundra tröjor på mig o jag jagade dom o ja. det var roligt :) o sen var det helt plötsligt mellanmål. macka hit o macka dit o "kan jag be o få ost" o "petra petra petra" o "mjölk" o ja. underbart :)

nu ska jag krypa ner i min säng o sova, o se till att hålla mig så långt ifrån mamma som möjligt, för hon är sjuk. ja, nu är det hennes tur...

iallafall, hej hej!

Kommentarer
Postat av: caroline

JAG HATAR SJUKDOMAR. varför finns dom?

2007-04-03 @ 16:02:30
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0