dagis, dag 8

att börja dagen med fönsterbytargubbar är inte jätteroligt. sist vi bytte fönster upptäckte vi att vi fått ett för lite levererat, så vi fick beställa ett nytt o sen så kom det häromdan o i morse var gubbarna här och satte in det. inte alls roligt med ett nedkylt kök att äta frukost i och bankande så man fick huvudvärk. men, nu är det klart iallafall. skönt. dock gjorde det mig tio minuter försenad till dagis, men det gjorde inte så mkt. (o andra sidan tror jag att jag blivit sen i vilket fall som helst, för jag var sjukt seg i morse. men det är alltid skönt att ha nåt o skylla på.)

iallafall, dagis. busade, lekte, myste o hade det roligt, ännu en dag :)

och nu tycker jag det är dags för lite action. jag är trött på det där msn-raggandet o flörtandet som aldrig leder till någonting ändå, kan du inte förstå det och få tummen ur röven o kyssa mig? snälla.

idag köpte jag nya converse. och jag hatar dom. för jag älskar mina gamla grådaskiga och söndriga. men även jag inser att det inte funkade längre, sulan var alldeles gropig o gav mig blåsor så ja, det är väl bäst med ett par nya nu då...

sofie var här för en stund sen o vi satt o jobbade på affischen till dansen :) (showdansgruppens föreställning 12 maj) och den lär bli läcker :) vi fick skaffa hjälp av henrik ett par gånger, men annars klarade vi det galant kan jag säg :D nu ska jag bara scanna in alla foto... suck... men, bra blir det.
dessutom informerade sofie mig om att ALLA BILJETTER TILL "COPACABANA, TA MIG HEM" (vår show med musik&kulturskolan) ÄR SLUT! ja, du hörde rätt, DET ÄR SLUTSÅLT! så synd för er som aldrig får tummen ur röven o bokar...

hej då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0