dagis, dag 10 & 11

dag 10:
bondgårdsbesök! när vi stod o väntade på bussen tog noa mig i handen o sa "jag tycker om dig petra" fast med sin lilla barnröst o åh, jag ville bara pussa den lilla killen. (inget pervest.) då sa jag att jag tycker om dig oxå noa, sen mådde jag bra hela dagen :)
bondgården hade 32 kor och jag tror det var 24 kalvar. en bjässe till tjur som hette hilding och vägde 1200kg. det var han som var far till alla kalvar, stackars kossor med en sån tungviktare... :P haha.
även om det luktade kobajs var det roligt att va på bondgården :)
lekte med nina, som vanligt, när vi kom hem. gungade o hade oss, min mysnina!

dag 11:
påskkärringar på högalid. alla var så himla söta! matthew och anton var påskharar, matthew hade en hel liten vit dräkt, jäääättesöt :) hihi. blev påskmat o glass med hemmagjord kolasås (tog hem lite till henrik, den har han saknat) o så fick jag ett megapåskägg som tack, o sen sa jag hej då och började nästan gråta. idag var nämligen min sista dag och jag har haft världens bästa praktik. nu vet jag iallafall vad jag ska utbilda mig till! :) och det känns ju skönt. så nån gång efter påsk, om ett par veckor, ska jag ta med min fika och överraska dom :D hihi.

när jag kom hem idag sov jag en stund, sen tog jag min till körskolan. martin var impad över att jag lärt mig det han visade mig förra gången, utan att ha kört hemma :) kändes bra. han berättade om ett skräckexempel, en tjej som körde för honom hade tagit 150 lektioner. 150! sen slutade han, men hon kör väl fortfarande, sa han. man borde väl inse att man inte kan om man behöver ta så många lektioner. hon måste va jävligt rik... hursomhelst, lektionen gick jättebra :D

ikväll ska jag träffa izza! ska bli roligt. lite flum, lite skratt, lite minnen, lite "ett, två, kalle anka, tre" och snubblande in i en kille och kullerbyttor på gräset och ja, kul :) lite "gå o dansa med ett tallbarr" o lite ronja rövardottersjungande i paradiset o lite snubblande o pinnar i näsan. haha. JAG ÄLSKAR DIG! vi har haft så mycket roligt ihopa :)

sen får vi väl se vad som händer i helgen. carro och petra återförenas iallafall. kanske kristianstad imorron, kanske björket på lördag, kanske båda, kanske inget? who knows? :) jag vet iallafall nån jag vill träffa ute ;) jajamensan, just DIG!
lyssnar på carros o min partmusik, justin timberlake. jag får sånna flashbacks o alkoholsug :P haha. vi måste festa i helgen baby :)

nu ringde izza så jag ska ta mig till henne o så blir det filmhyrande!

I can see us holding hands
walking on the beach our toes in the sand
I can see us in the country side
sitting in the grass laying side by side

faktiskt. jag vet att vi hade varit snygga tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0