Först mobbade vi varann, sen somnade jag i hans famn

Rubriken handlar om David, min största fiende på nyårsafton. Av någon anledning som ingen av oss minns, sa jag något elakt och jag blev sedan hans hackkyckling. I dagsläget har vi slutit fred och även delat på en 90-säng. Han, jag och Emilie.

Kvällen blev helt fantastisk! Bara det att jag är hemma NU, klockan fyra, är ju otroligt. En himla massa bra folk kom och vi kunde dessutom sitta utomhus! Efter att pojkarna satt ihop bordet, som faktiskt var rättså omöjligt att få ihop.

När min blandskiva helt plötsligt inte funkade och jag hade Divine-abstinens gick jag, Emilie, David och någon Daniel som trashat festen bort till Emilies bil och lyssnade. Det blev även Electric och Goodnight Moon. Och en tur. Med alldeles för hög promillehalt.

Efter ett beslut om att gå hem bad David mig och Emilie att berätta en gonattsaga och Malmöhistorien dök upp. Efter den var det ju ingenting som kunde få oss att somna! Vi bestämde oss därför för att dela säng och mysa till det riktigt rejält. Man behöver det där ibland, något riktigt mysigt och manligt. Speciellt av en tiger.

Hundratals bilder kommer imorgon.

Jag undrar om jag och en viss man bara är vänner, eller om vi dejtar, eller vad vi sysslar med. Imorgon ska vi nog ses och titta på film. Det ser jag fram emot.

Bra citat: När har man bullfitta?

Bullfitta och cameltoe diskuterades flitigt under kvällen, mest för att Plän fick det sistnämda av sina tights och jag det första av mina byxor, alltså bara en hallucination, ungefär.

Vår fest blev extremt lyckad och presenter som en sjukt cool mugg och champange har jag fått.

Några pussar och snuskdans har även utdelats.

Jag gillar't!

Kommentarer
Postat av: mulin

Ih, detsamma! Glad midsommar :) Det lät som att du hade det bra!

2008-06-21 @ 13:14:19
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0