work work och lite annat skit

Förlåt för dålig bloggning.

Idag har varit en himla fram-och-tillbaka dag på jobbet. Gillar inte halvplanerade dagar som kan visa sig bli hur som helst. Gillar inte sådana veckor heller. Men nu vet jag iallafall att det blir jobb varje dag (som vanligt).

Gissa vem som börjar bli sjuk på riktigt? JAG! Har haft feber ikväll och det är ingenting jag önskar mig. Men i morgon blir en ganska lugn dag på jobbet då jag endast ska på utbildning. Och för att skryta lite - även om det inte är någon rolig utbildning - så är jag den ENDA timanställda som får gå denna utbildningen! Jag är alltså högsta hönset bland oss gröngölingar! (Inte för att det var någon överraskning men det känns pretty damn good!)

På torsdag är det två sorters reklam så då blir det till att vara förstärkare, alltså hjälpa ordinarie brevbärare på deras turer. Det är bland det tråkigaste man kan göra men innebär oxå (förhoppningsvis) att jag får sluta tidigt. Hade behövt det eftersom jag har en hel del att stå i innan helgen och tänkt göra det på torsdag. På fredag blir det 11-19.

Nog om mitt jobb!

Köpte Australia igår när jag var och handlade. 149:- på Coop! Det är inte illa. Får väl se när jag har tid att se den... Ikväll har jag ätit bacon, fetaost och gurka. En jäkla kombination va? Men gott + gott + gott = gott?! JA! Och till det har jag tittat på SATC. Redan plöjt igenom alla sex säsonger, IGEN! Och det är alltid samma avsnitt och samma stycken som berör mig mest. Don't you love it?

Alltså jag har ju sagt till Pesetas att han ska blogga om en present han fick igår men han säger att han inte har tid. Precis som jag så har han ME och sover större delen av dygnet. Vaken tid tillbringar han på gymmet, aka. i sitt hjul. Har bett honom omprioritera men han säger att han inte vill blogga innan mamma (jag) tömt kameran. Så jag får väl göra det! Snart.

Nu ska feberfian krypa ner i sängen med ännu en Harlan Coben-bok. Hans böcker är sjukt bra! Så läs dom!

MEN GLÖM FÖR ALLT I VÄRLDEN INTE ATT LÄSA LÅT DEN RÄTTE KOMMA IN. KAN VARA DEN BÄSTA (FIKTIVA) BOKEN JAG NÅGONSIN HAR LÄST.

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, Charlie hälsar att han också har mycket att stå i. Han går på en del fester samtidigt som han är student på Örebro universitet. Men han hälsar även att han blev sugen på att börja gymma när han hörde att Pesetas gör det :*

2009-04-22 @ 17:10:01
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0