tisdag morgon

Inatt åskade det som bara den! Vaknade av en jävla knall! Men somnade lika fort igen. Gissar att det regnade med eftersom marken är lite blöt. Det behövdes!

Igår jobbade jag bara ett par timmar, sen drog jag och Carro till Kristianstad. köpte med oss mat och satte oss i Tivoliparken och åt. Det var mysigt, och gott. Ringde till Daniél, ett mycket intressant samtal, HAHA. Han ville inte träffa oss :( tråkis.

Hälsade på C4, vår gamla gymnasieskola. Där var sig likt, förutom några få detaljer. Träffade lite gamla lärare med, det var kul! Sen satte vi oss (såklart) på Fenix uteservering och lekte ja eller nej. Helt enkelt så säger man ja eller nej till alla killar som går förbi. Ja ifall man vill ligga med dom, nej ifall man inte vill. Som Carrie och Charlotte i SATC. Väldigt rolig lek.

Nu damp Vecko Revyn med Kenza på framsidan ner i inkastet så jag tänkte bläddra igenom den innan jobbet. Later skater!

Kommentarer
Postat av: Mysan

jag cyklade från jobbet i regnet o åskan, och jäklar vad det regnade:( tyck synd om mig!

2009-04-28 @ 13:01:03
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0