the last night they spend together was the best night ever

Min bebis leker som en tok och jag suger i mig av hans närvaro eftersom detta är sista natten tillsammans (på tre nätter iallafall). Min kropp är söndergrillad (märkte jag efter en nap i soffan) och jag har ONT! Måste varit nya rör, utan att dom skrivit det. Suck. Hoppas iallafall jag kan ha kläder på mig i morgon utan att det gör ont.

Jag har städat till djuren och mig själv och packat färdigt allt utom sådant jag behöver ikväll och i morgon bitti. Men det känns okej med allt. Gjorde en skitsnygg parkering innan oxå. Tydligen får man inte längre parkera utanför min lägenhet (vägen utanför mitt vardagsrum för er som känner till) utan jag fick klämma in mig mellan två andra bilar på en "riktig" parkering. Inte det lättaste med fete C5:an.

Nu ska jag lägga mig och läsa, imorron blir det en tidig morgon: 06:30!

Har inte datorn med mig, men jag är ganska säker på att Henrik har så jag lånar hans. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0