TGIF, good night

Hemma igen. Luktar rök och det gillar jag inte. I parken var det mycket folk men mest fjortisar, emos och fulla människor. Det blev kallt så jag och Emma gick hem igen. Skulle först på en "nakenfest" men det blev inte så. Vet inte om det är bra eller dåligt.

Mina ögonlock trillar ihop så jag tror jag tackar för mig ikväll. I morgon blir det dans och så måste jag jobba med musiken! Vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt men det SKA gå. En vecka på mig att fixa två spellistor till. En disco och gamla godingar, och en med lugn musik till middan. Bäst att sätta igång!

Imorn.

Nu: sängen (om den inte varit nerkissad så istället: madrassen!)
Djurstatus: Frank är busig, Pesetas tränar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0