sunday, lovely sunday

Igår när mamma och jag provade kläder upptäckte jag hur smal hon har blivit! Hon och pappa har hållt på med GI och LCHF i några månader och det har verkligen gett resultat! Mamma är ändå en friskus som promenerar med Euro en timme varje morgon och försöker gå på gympa ett par gånger i veckan, men ändå har hon stått still på samma vikt i tio år. Tills nu! Snacka om att man blir sugen att hänga på, på riktigt!

Själv har jag ätit knäckemackor till frukost. Inte helt värdelöst så det känns okej. Frank är som en vilde och ligger under täcket, under lakanet, på madrassen i vardagsrummet. Idag ska jag hämta mitt täcke mm. hos m&p och så tänkte jag se om jag kan sova i sängen. Den är nog rätt okej nu.

Idag blir det som sagt dans. 14-19! Jag är sjukt stel i kroppen och mina knän är fulla med blåmärke så idag ska jag definitivt ha knäskydden med mig! Är så dålig på det...

Nu ska jag diska, duscha och sedan ta ut Frank i det fina vädret! TJARÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0