SOL SOLI SOLI

Idag är det alldeles fantastiskt väder ute! Ändå sitter jag inne i soffan och häckar...

Började jobba redan klockan sju (!!) i morse, vilket betyder att jag steg upp sex. Fattar inte att jag klarade det! I morgon blir det till att gå upp fem, för då börjar jag sex... Längtar inte! Men, mina tidiga morgnar för någonting gott med sig oxå - jag slutar tidigt! Idag slutade jag redan ett.

Köpte med mig en "liten" kebabtallrik från Korv-Eriks hem. Åt hälften sen var jag ASmätt. Och jag är en sån som kan kränga som fan. Och ändå orkade jag inte hela. Så köp för guds skull aldrig en STOR kebabtallrik där. Haha, helt sjukt.

Hade tänkt städa min lägenhet idag men jag kan bara inte få mig själv att göra det. Hade tänkt gå och lägga mig klockan sju ikväll för att vara utvilad i morgon (jamen jag vet, jag sover mycket) och innan dess ska här vara kliniskt rent så att jag med gott samvete kan sova efter jobbet i morgon innan jag KANSKE drar ut med brudarna.

Så ja. Städa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0