my unlucky wednesday 22

Min kväll igår var definitv inte på topp.
1. Grannen klagade på min musik
2. Frank kissade i sängen

och 3. ja alltså, det kommer mer...

Jag skulle ta fram mitt extratäcke från förvaringsutrymmet ovanför klädkammaren i hallen. Tar fram en pall men når ändå inte riktigt eftersom det ligger längst in. Tar lite sats för att nå det och råkar på något sätt få pallen ur balans. Pallen välter, jag trillar åt helvete ner i golvet och landar på höften och armbågen och skrapar upp sistnämna ganska så rejält.

Rullar över på rygg och bara låter tårarna komma.

FY FAN! Jag kände verkligen att jag ville DÖ. Hur kunde allt gå så FEL?! What have I done to deserve this?

Idag har jag iallafall tvättat mitt duntäcke, påslakan, underlakan och sängtopp. Själva sängen och bäddmadrassen går ju inte att tvätta så vettifan när jag kan sova där igen. Just nu får det bli madrass i vardagsrummet.

Kommentarer
Postat av: Monokel E

Stackars dig, men tur att Frank inte kissade på Monokeln din! :)

2009-04-23 @ 19:33:38
Postat av: mulin

Men hjärtat.

2009-04-23 @ 22:33:23
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0