last night was perrrrrrfect

Tack för era söta kommentarer om håret! Jag trivs verkligen i det!

Igår var en riktigt nice kväll! Även om klubben kom 45 minuter sent så var vi välkomna. Fick god mat men när jag hörde att vi skulle leka kom min panikångest smygande. Ont i magen, svettningar, you name it. Tror det började på gymnasiet när vi lekte på idrotten. Sen har det bara blivit värre. HATAR att leka lekar som jag själv inte vet vad dom går ut på. Och ibland hjälper inte det heller. Nej fy fan säger jag bara. Men jag behövde inte delta så mycket och efter några timmar (!!) släppte det.

Hoppas Emma & Madde var nöjda med kvällen och sina presenter :) när jag drog var jag nöjd iallafall och det verkade lyckat! Jag klarade dessutom hela kvällen i mina killer-heels, men då satt man ju ner rätt mycket med. Kände mig ganska cha-cha eftersom jag hade min juldagenklänning. Se bild.




Hejdåpuss från Frank. Hihi.


Vem slickar bäst?


Vem suger bäst?


Kalle (t.h.) va där!


Maja och Emmy kör samma pose.


Nu väntar jag på fler bilder från Maja!


Ganska fint att vakna upp till fyra missade samtal. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Madde

Tack för igår Petra :)



Jätte kul att du hjälpte till att göra festen till fest ^^,

2009-04-19 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0