helg!

Hej alla pojkar och flickor som finner det intressant att klicka sig in här dag efter dag :)

Idag blev det lite jobb åt mig iallafall, bra. Fick även veta att jag nästa vecka kommer jobba varje dag! GÖTT! Fast ska börja 05:25 både tisdag och onsdag och det är ju mindre kul...

Gick faktiskt och solade efter jobbet. Kommer ihåg på högstadiet då man kunde sola tjugo minuter för tjugo spänn. Farligt men gött. Nu kostade det 40 för tio minuter! Aja, lite färg fick jag iallafall :) tog ett sånt där solarie man står upp i oxå. Äckligt att ligga ner där andra varit med sina kön!

Nu tänkte jag slappa lite innan jag ska packa och förbereda mina djur för en helg hos morfar (min pappa alltså). Han ska stanna hemma och ta hand om Euro, så då kan han ju lika gärna ta hand om Pesetas och Frank oxå :) hoppas det går bra iallafall. Så länge Euro och Frank inte är i samma rum ska det nog va okej.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0