det är ju typiskt!

När jag blir inringd från jobbet ska det SJÄLVKLART vara en dag då jag har planerat annat. Hade precis slängt i tvätt i maskinen när Tony ringde och frågade om jag kunde komma. Eftersom jag ska iväg i helgen MÅSTE jag tvätta, och det finns ingen annan tvättid ledig innan fredag. Så typiskt! Men jag lovade att komma en timme och hjälpa till när tvätten var klar.

Detta medför även att jag måste skjuta upp min träff med Liesel till klockan tre. Jag har dock inte hört något från henne än men jag hoppas det är okej...

Så TYPISKT! Vill ju jobba! Behöver jobba! Men vill o andra sidan inte gå runt i smutsiga alternativt fula kläder i Gimo. Drama drama drama.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hoppas du har en fin dag idag :) Spana gärna in min blogg och lämna en kommentar tillbaka :)

2009-04-08 @ 09:59:57
URL: http://saniiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0