camera - gone. confession time.

Ja, min kamera är puts väck! Gissar att den är här någonstans i röran. En väska, en ficka. Men den är inte på sin vanliga plats. Så ni får vänta lite till med Pesetas inlägg.

Jag har något att erkänna. Något mycket äckligt och pinsamt. Jag har inte städat eller diskat sedan jag åkte till Gimo. Det är två veckor sen, i morgon. Här ser ut som fan och luktar ganska illa. Jag känner mig vidrig!! Särskilt eftersom jag avlagt tid till att städa som jag ju uppenbarligen inte utnyttjat.

SKÄRPNING!

Sovrummet är dock fräsht eftersom jag inte klarar av att sova bland smutsiga lakan eller stora klädhögar. Vardagsrummet är okej, men ganska dammigt.

Men köket. Alltså, det är KATASTROF. Toan och hallen är rätt najs med förutom stora klädhögar (VAR kommer alla kläder ifrån? Jag som aldrig har nåt att ha på mig!) Nej. Städning - NU!!

Måste berätta detta för Izza, hon kommer avlida. Har alltid varit pedant i hennes ögon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0