britneys cirkus kommer hit!

Pappa har satt upp poolen idag, nu är det verkligen sommar! Mindre än en månad till min födelsedag och tiden kommer gå så sinnessjukt fort! Känns som varenda dag är planerad hela maj ut. Me likie!

MÅSTE se Brittan i sommar! Vi snackade om det på jobbet idag. Biljetterna varierar sjukt mycket i pris men jag är villig att betala rätt mycket. Det är ju Britney Spears för bövelen!! Bäst att ta ledigt från jobbet den 11:e... Haha.

Tur att danslönen kommer i maj oxå, har jobbat väldigt lite i april. Sedan kommer ju skattepengar o hela kittet. Tjohooo!! Just nu känner jag att LIFE IS GOOD. Sjukt exalterad över lördag med... Hoppas bara det blir kul!

Nu ska jag plocka lite här sen sova. Tjarååååå!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja eller hur grymt? i love it.



& du, ja vill med se britney. SMACK!

2009-04-30 @ 07:43:07
URL: http://jonnaa.se
Postat av: mulin

Åh, Britney. Åk! Gå dit! Betala! Gud så fantastiskt.

2009-05-01 @ 16:01:07
URL: http://gbgregn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0