25 grader

Hahaha, vad roligt Boxer-mix reklamen är.

Tja! förresten. Inatt sov jag i min säng. Hade glömt bort hur dålig mörkläggning jag har i sovrummet så jag vaknade av strålande sol halv sex. Typ, iallafall. Måste verkligen skaffa rullgardiner! Men det var skönt att sova i sängen iallafall, förutom att Frank inte ville sova med mig :( gissar att det är för att jag sprutat citron på bäddmadrassen.

Har fått i mig bacon till frukost. Mitt skafferi, min kyl och min frys gapar tomma så idag ska jag storhandla. Bacon var ingen hit på morgonen, fattar inte hur folk kan äta det... Men bättre än inget!

Ps. Senap måste vara det äckligaste som finns.
Pps. Idag är första gången jag tittat på tv sedan jag var i Gimo. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0