Way Out West

Man får ju för bövelen ingen hjälp här.

Jag vill, och tänker, åka till Way Out West. Är det någon annan som ska dit? Som vill hänga med mig, lixom. Boende behöver jag med. Fast med bra sällskap och mycket alkohol kan jag sova på en trottoar. Så vad säger ni? Ska vi dra dit och titta på Franz Ferdinand och Mando Diao tillsammans? (Och såklart en hel del andra bra band, Håkan igen till exempel.) KOMIGENNUDÅ. Åk dit med mig.

Sara säger Håkan ska till Hbg 23 juli. Låter fint. Ska kollas upp.

Har legat och asgarvat i min säng. Har läst om Georgia. Älskar henne. Ibland tror jag vi är samma person, för så mycket hon skriver är som taget ur mitt liv.

Har solen i ögonen men orkar inte bry mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0