Uttråkad!

Nu är jag trött på att sitta inne. Har inte tittat på filmerna jag skulle heller så jag får ta med mig datorn till Örebro och vara lite osocial några timmar, men ja. Har inte orkat.

Vill till Vedema men ingen vill följa med. Finjasjön går bra oxå. Bara jag får komma ut till lite natur, mer än vår trädgård. Lite anledning är även att jag vill köra bil. Sen vill jag ha kebabpizza på Rojda med.

Fick klippa lite i Pesetas päls idag. Det svinet gör ju alla sina behov i sovhuset och det hade fastnat sågspån blandat med kiss och bajs i hans päls. Inte konstigt att han luktar kiss. Klippte av tussen iallafall. Hittade en annan tuss, fast den var nog bara hår, men då började han spralla och ville inte mer.

Har satt in foto i ramar idag. Ska nog fortsätta om ingen vill umgås med mig.

Hej hej

Kommentarer
Postat av: mulin

Onsdag passar nog bra! Klockan två, funkar det för dig?

2008-06-02 @ 17:54:08
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Hm, ska vi ses utanför kyrkan vid Stortorget? (:

2008-06-02 @ 19:28:06
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0