Toy Story och planer

Imorgon måste jag sola baksidan av min kropp! Den ser mycket intressant ut just nu. Mitt ansikte har fått grymt med färg ser jag nu, speciellt pannan. Antar att det är för att jag alltid har lugg annars. Men det är gött!

Min vapendragare och catwomanvän Emilie (aka Svetlana) kommer hit och ska bada och sola imorgon. Ska bli roligt! Hon ska få sina hörlurar då. Lika som mina, från We, fast vita. Najs.

Sedan på tisdag, åh på tisdag, då blir det fika med Angelina och framåt kvällen ska jag få träffa Mathilda med! Vilken fantastisk dag det kommer bli! Känner mig faktiskt väldigt lycklig just nu, en himla fin känsla.

På onsdag börjar allvaret igen, jobb på posten hela sommaren. Men det gör faktiskt ingenting. Har mjukstart tre veckor med att köra bil istället för att cykla och springa i trappor, det ska bli gött! Men blir såklart jobbigt i början ändå, gå upp klockan 6 på morronen och sådär... Sedan tänker jag ju: pengar pengar pengar *smack smack smack* (tänk potatoe head i Toy Story, i början när Andy leker)

Mycket rolig scen i Toy Story för övrigt.
"Pengar pengar pengar *smack smack smack*"
"Sluta sluta din gamla dumma potatis"
"Tyst Boby, annars kör jag över dina får!"
"Åh nej, inte mina får, kan inte nån göra nåt?"
"*Upp med labbarna*"
"Åh nej, cheriff Woody!"
"Jag ska bura in dig, Bert Enöga" *plopp*
"Aj! Hur visste du det va jag?"
osv osv osv.

Önskar att ni kunde höra mig och mina imitationer oxå. Mest för er egen skull.

Måste titta på Toy Story, NU.

Kommentarer
Postat av: mulin

Åh, Toy Story! Det var inte igår. Gud, måste se den NU.

2008-06-08 @ 22:51:11
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0