Torsdag

Nu har jag ätit macka med ägg och kaviar. Det skulle man kunna dö för, så gott det är. Speciellt efter en dag på jobbet. Imorron ska jag klara mig helt själv! Hjälp! Kommer köra vilse i Vannebergas skogar, eller köra ner i ett dike, eller något annat väldigt sorgligt.

Festinbjudningarna ska skickas idag, så jag måste skriva ut dom nu. Det blir tråkiga i svartvitt med endast lite text på, men jag hoppas dom lockar ändå, eller att VI lockar. (Kostade 250 spänn att trycka upp med färg och bilder och vi är fattiga arbetslösa, snart iallafall, som inte har råd med det.)

Idag backade jag förresten rakt in i en buske. Väldigt smidigt gjort. Och igår körde jag in i en postlåda med backspegeln (fast som tur är väldigt sakta, och bakspegeln går att fälla in). Undrar vad som händer imorron. Gissar på en lycktstolpe.

Var förresten UNDERBART att gå och lägga sig i tid! Vaknade av mig själv strax innan sju och var utvilad! Åh vad skönt. Ska lägga mig tidigt idag med, för imorron börjar jag sju igen.

Ps. Kasslergratängen mamma gjorde igår blev inte god. Jag som längtade så! Fast fick glass och jordgubbar att trösta mig med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0