Torsdag, sol och regnskurar.

Igår hade jag besöksrekord, eller iallafall jämfört med senaste tiden.

Jag har bara drömt i The Happening-banor inatt. Fast allt hände i Stockholm och jag hängde med Carina Berg och Felix Herngren. TTA hade konsert på en sunkig klubb och allt var jätteskumt. Samtidigt hände då allt det där konstiga som händer i filmen.

När jag lämnade post på Vinslövs Fritidscenter (där dom säljer husvagnar, för er som är från trakten) var där två feta gubbar som flinade lite, tittade på mig och sa "Dom har tur på posten, som har så snygga tjejer som jobbar där, höhö" typ. Jag log halvhjärtat och gick snabbt därifrån och var glad att jag bestämde mig för att strunta i ett toalettbesök.

Nu har jag klämt i mig två kaviarmackor och ska lägga mig och läsa och sova lite. Måste ju vara laddad inför kvällen! Och det kommer jag vara! Wohoo! Längtar!

Kommentarer
Postat av: mulin

Ih, ja, Posten har tur som har dig (:

2008-06-26 @ 17:02:36
URL: http://apoetry.blogg.se/
Postat av: mulin

Och det känns skönt när du skriver att du och Pesetas tog det lugnt i början. För det gör jag och Charlie också (jag tror han ska heta så btw). Fast nu precis nosade han lite på mitt finger.



2008-06-26 @ 22:12:57
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0