Torr

Har fått smörja både näsa och läppar med vaselin. Näsan för att den är alldeles trasig efter allt snytande och läpparna för att dom är extremt torra, pga. förkylningen. Gick och borrade näsan i Euros päls och gav honom en puss. Blev hårig i halva ansiktet, kul. Han är iallafall nybadad, pappa badade honom idag.

Pesetas är mycket sprallig idag med. Euro blir avundsjuk när vi pratar med Pesetas istället för honom. Fast Euro är och kommer alltid vara nummer ett. Är det elakt att säga så? Har ju växt upp med honom. Min fina fina. Han har fått ett skavsår där han har bandage, precis som för två år sen då han skadade sig senast. Då fick han operera. Vill verkligen inte att han ska göra det igen, när han är så gammal. Tänk så klarar han inte att bli sövd. Usch, orkar inte tänka på det. Älskar honom för mycket. Min absolut bästa vän.

Tänkte lista mina favoriter bland tecknade och animerade filmer men det blev extremt svårt! Peter Pan är nog nummer ett iallafall. Och Landet för länge sedan. Hade kunnat hålla på i evigheter. Älskar tecknat.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa vidare. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0