SiESTA! 2008 slut

jonte: jag såg INTE eagels of death metal.

ikväll har jag nog haft en av dom bästa kvällarna på länge, trots att ingenting blev som planerat. plän drog hem pisstidigt och lämnade mig med emil att prata gymnasieminnen, film och musik. visserligen hade jag trevligt men lite snopen blev jag. drog sedan till moneybrotherspelningen med min brors vän peter och träffade broder henrik. moneybrother var bra och jag dansade med dans-kalle. mycket trevligt!

när adam tensta sedan spelat halva repertoaren drog henrik & co. och jag blev lämnad ensam i min dimma av hiphop. tittade bakåt och såg till min förtjusning crille! gillar crille, han är en fin kille. umgicks med honom x antal timmar sedan. vi delade smärtsamma händelser och fina känslor och allt var fint. det var längesen jag träffade människan och har nästan aldrig mått så bra tillsammans med någon. gillar honom. fin.

nu är jag hemma och håller på att värma mig. har frusit. kallt, trots varma känslor.

johnossi var btw UNDERBARA. stämningen var fantastisk och även om jag och fina mathilda var rätt sega mådde jag fint. allt har varit fint och bra och fantastiskt. har även träffat max och macce vilket faktiskt var mycket glädjande. gillar dom.

gonatt!

Kommentarer
Postat av: Jonte

GUUUUUUUUDDDDDDDDDDD vad dåligt!

2008-06-02 @ 13:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0