Öörrhhhmmmm zzzz...

Vad kämpigt det var att gå upp i morse! Var tvungen att påminna mig själv om chipsen jag åt igår och drömmen jag vaknade så abrupt ur av mammas kalla hand mot min kind. I den var jag jättetjock och alla sa det till mig hela tiden. Gick som en zombie i början av min promenad men fick upp tempot efter ett tag. Fast hela rundan var verkligen jätte jobbig. Ville bara vända hem och lägga mig. Men jag gick och det känns bra i efterhand.

Nu ska jag skriva färdigt resten till min uppsats. Blir trött bara av att tänka på det! Vill egentligen gå och lägga mig. Vore det fel? Antagligen. Men jag ska jobba imorron och är jätte trött!

Ska tänka på saken.


Kommentarer
Postat av: Nevena

Mm, fan va gött. De borde dra lite mer varje månad så man får pengar tillbaka istället för att få en sån här chockräkning!

2008-06-10 @ 09:59:13
URL: http://nevena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0