ÖH och BAJS

Jag ljög. Fredag den 13 är inte så bra ändå. Ät ALDRIG pizza på Viking i Hässleholm, iallafall inte kebabpizza. Beställde en med vitlökssås (tomat, lök och kebabkött ingick oxå, förutom såsen) men fick en med endast kebab och mild sås. EEEHHH what? Seriöst, varför lägger man inte på något annat på pizzan? Pyttelite sås med. Smakade endast kebab. Rätt tråkigt.

Sedan ser det just nu ut som att jag ska stanna hemma ikväll. YEAY! Not.

Fast Thomas har iallafall försäkrat mig om att Posten alltid kommer ha jobb till mig, vilket både är oroväckande (man kanske fastnar där hela livet!!) och bra, säkert lixom.

Fattar inte riktigt men ja, nu blir jag hemma. Får väl städa och göra nåt annat lame, som alltid. Vilken bra helg, INTE.

Hur kunde allt vända bara sådär?

Irriterande med att jag har sovit så jag kommer va vaken halva natten. Det här var ju lixom inte riktigt min plan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0