Nytt på teknikfronten

Haha, fick väntad reaktion från pappa när jag kom hem med ny mobil. Han är alltid i farten, nästan som om han hoppas att han kan hitta något att klaga på. Synd för honom att han inte hade det, eftersom mobilen ingår i abonemanget jag startade för en månad sedan. Bestämde mig inte förrän nu att jag faktiskt ville ha en ny mobil.

Den är röd och heter något krångligt. Sony Ericsson är det iallafall. Äh, kan ju kolla vad den heter... K530.

Mamma är hemma och det är frid och fröjd! Icke.

I morgon flyttar Henrik och det är lite sorgligt.

Men jag har haft himla tur i den sociala svängen idag. Träffade Phille när jag var på Valentino och hämtade pizza (till familjen, sallad för min del för en gångs skull), sedan träffade jag både Elin och Hampus på JC. Trevligt.

Hur ser er måndag ut?

Kommentarer
Postat av: mulin

Ensam med mamma och Charlie framför tvn. Det är jääääätteskönt,

2008-06-30 @ 19:28:41
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0