Nej nej nej!

Ska försöka bryta mitt bloggmönster, läsningen av alla bloggar och det där. Ska i fortsättningen bara läsa vänners. Eller, jag vill ju läsa dom andra med, men inte sådär maniskt som nu. Mitt psyke pallar inte, mår ju dåligt och får ångest när jag inte hänger med och måste lägga flera timmar på att läsa bloggar. Skit jobbigt. Vill ut i solen men har fastnat i mitt rätt så kalla rum. Ut med dig Petra! Ja, ut, nu. Hej.

(Det är inte så att jag får abstinens eller något när jag inte läser, men när jag väl sätter mig och ska läsa blir jag så trött på mig själv, men kan ändå inte sluta. Så det är kanske min dator och jag som måste skiljas? Men isåfall kan jag ju inte blogga själv, och det vore ju synd för oss allihopa.)

Kommentarer
Postat av: plän

javet.. menade ju var förstås! är lite trött idag... har blivit festival sjuk :(

2008-06-02 @ 12:21:57
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0