När hände det här?

Har helt missat att det är juni. Tydligen var det juni igår med, fast jag hänger fast i maj månad. Vaddå juni, det är ju jätte konstigt. Min favoritmånad är alltså slut. Men vilken månad det varit. Uppsatsskrivande största delen med världens avslutning med födelsedag och Siesta.

Det första jag gjort alla mina sex Siesta-år (eller fem blir det, ett av åren var jag aldrig inne på området) är att, på lördagsnatten när jag kommit hem, klippa av mitt band. Hatar bandet. Det är bara i vägen. Och vad finner jag fortfarande på min handled? Mitt band. Det sitter där, gröngult och rätt fult. Men jag kan inte klippa av det. Det var för fint i helgen. Vill inte.

Nu ska jag duscha för att sedan bege mig till stan. När jag är hemma igen ska jag sola, fast inte bada för jag har mens. Gillar inte att bada då, även fast det ju egentligen går hur bra som helst. Men sola ska jag, har en mycket fin grund nu!

Det enda jag minns ur min dröm inatt är att jag skulle googla efter en stor hård kuk. Var fan får jag allt ifrån? Blev lite chockad när jag vaknade. Vaknade dessutom av att jag rörde mitt vänsterben så det smärtade i mitt sår. Kan det inte bara bli en ruva så jag slipper allt svidande?

Kom på nu att jag inte tvättat håret sen i fredes. Efter det har jag svettats som en gris, varit på Siesta och badat i klorvatten två gånger. Måste vara rätt äckligt. Luktar svett med för jag orkade aldig duscha igår efter jag solat hela dagen. Ibland måste man få vara äcklig. Är ju ingen som ser mig eller ska lukta på mig ändå. Men nu, nu ska jag bli fin.

Mitt snor har dessutom varit kolsvart hela helgen pga. allt damm från festivalområdet. Nu har det dock sin naturliga färg igen!

Hej hej

Kommentarer
Postat av: plän

nehä?? när ska vi nu ha fest då?

2008-06-02 @ 10:34:28
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/
Postat av: mulin

Haha, drömmen och snoret. Haha!

2008-06-02 @ 11:30:18
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0