Min prins

Pesetas har fått en ny mineralsten, en sån där med salt och frön. Han älskar den! Jag städade nyss till honom och satte in stenen, och han gnager för fullt! Wohoo, succé!

Jag är mätt och trött. Vi åt köttbullar (hemmalagade of course) och nypotatis. Mumma! Dom första nypotatisarna jag äter faktiskt. Och som tur är var det inte jag som kokade dom, för som vi vet är jag och Plän dåliga på det. Vi hade noll koll på midsommar. Antingen var det David eller Skuggan som fick ta hand om dom. Well well.

Jag har fönstret öppet och regnet öser ner. Tycker det låter härligt. Pesetas lyssnar och luktar och undrar vad det är för nåt. Så fin är han! Alla borde ha ett så fint djur. I början var jag lite skeptisk, innan vi lärt känna varandra. Men nu brukar han krypa runt med mig i soffan och sniffa på min hals. Mysigt.

Nu blir det film tajm!

Kommentarer
Postat av: mulin

Vill också ha en liten hamster. Åh. Jättegärna!

2008-06-22 @ 20:50:48
URL: http://apoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0