Min onsdag, bra onsdag.

Vad bra min dag blev till slut!

Jobbet var jobbigt, mest för att det var så mycket att göra i morse att jag kom ut en timme senare än vanligt på rundan, och att tre gubbar därför klagade på att jag var sen. Eller, dom ifrågasatte varför jag var sen, men ja. O andra sidan var dom flesta andra ute i samma tid så jag är ju inte dålig egentligen.

Fast än det kändes så i stundens hetta.

Sedan, när jag äntligen kom hem, tog jag en snabb dusch. Det var så klibbigt idag att jag kände mig ofräsch fast än jag bara suttit i en bil. En dusch, panpizza och Timon & Pumba senare var jag on my way to the city.

Träffade min fina vän. Fast den första halvtimmen kunde vi inte föra en konversation eftersom någon man från Jönköping hela tiden drog vitsar och berättade om sitt dragspelsspelande. Men sen blev det trevligt iallafall, när han äntligen försvann, haha.

Vi bestämde oss för att se The Happening tillsammans. Eller jag föreslog och han sa ja, men ja. Fast alltså, vi såg den inte idag, men vi ska se den. Sedan kom vi även överrens om att Corpse Bride är jättejättebra, så den ska jag se nu. Död åt all fotboll säger jag.

Hejade även på Macce och träffade Fabbe inne på Videomix. Eller Hemmakväll som det ju heter. Åh Fabbe. Gillar den killen. Hoppas man ser mer av honom i sommar, vi brukar stöta på varandra rätt ofta då. Alltså, träffa på varandra, inte ragga på varandra. Ni vet.

Lasse ringde från Posten. "Kan du komma tidigare imorron?" Så nu börjar jag 06:15 imorron... MEN jag är ledig på fredag så jag står ut. Men gosh, vad trött jag kommer va.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0