Materialist javisst

Idag har jag känt mig riktigt trögtänkt. Det är nog för jag inte riktigt har vaknat, jag har lixom varit som i en dimma hela dagen. Spelat datorspel och sådär. Tittat på Sytycd. Har tre favoritpar. Chelsie Hightower och Mark + Joshua och Katee + Twitch och Kherington. Sedan gillar jag Kourtni Lind med (hon som är lik Uma Thurman som jag lagt upp klipp på) fast hennes partner är lite lame.

Fast söta Marquis åkte ut. Buhuhuhhuuhuhuhuuu.

Gillar iofs Gev och Courtney Galiano med. Sexy sexy. Gev är typ denna säsongens Dominic.

Nu ska jag duscha, sedan blir det bädden med andra delen ur Guldkompassen. Så braaaaa. Fast trilogin heter ju egentligen Den mörka materian, det är bara första boken som heter Guldkompassen. Tvåan heter Den skarpa eggen och är hittills spännande.

Kommentarer
Postat av: plän

vet inte har ej bokat in nått ännu.

2008-06-30 @ 09:32:31
URL: http://thelifeofelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0