Lyckliga jag

En underbar dag med dom fina! Skulle träffa Angelina och fick Mathilda på köpet. Fina tjejer båda två. Vi hade en trevlig dag med mat och fika och shopping. Alldeles för mycket för min del visade det sig. Men vafan. Har bestämt mig för att inte köpa någon klocka så jag la pengarna på massa annat istället. Bilder kommer.

Mår mycket bra trots att mina lilltår gör aningen ont. På fredag får jag träffa dom igen (Angelina och Mathilda alltså, inte mina lilltår) och det är väldigt glädjande. Åh vad bra dagar jag har just nu!

Nu kom Euro hit och gosade. La huvudet i mitt knä och ville bli klappad. Fast åh, nu ruskade han på huvudet och stänkte slem på min skärm. Mindre roligt. Men söt är han. Kom just på att jag har en Ben & Jerry i frysen med. Mmm. Blir perfekt till mina två Dirty sexy money-avsnitt jag ska se ikväll. Tjoho!

Livet leker. Imorgon börjar allvaret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0