Lördag

Är alldeles matt. Har fortfarande lite ont i öronen. Hostar så att lungorna går sönder. Snyter som sagt ut hjärnan. Ska lägga mig och läsa. Georgia-boken tog slut igår, och jag gillar all hennes förvirring och hennes kosmiska horn. Hejar fortfarande på Dave den rolige.

Vår elmätare har bytts ut idag.

Vet inte varför jag berättade det. Fan, jag måste duscha. Har inte gjort det på väldigt länge. Fann något mycket äckligt i min navel igår, typ skit, som luktade kräk. Har ni någonsin varit med om det? Vilken lortgris jag är. Kan man inte tro va? Är självklart inget äckel när jag är bland folk, då vill jag vara snygg. Precis som att jag vill ha städat och snyggt när jag har gäster, annars är det för det mesta kaos.

Har kliat sönder några av mina bett. Fan.

Nej, duschen nu! Sen ska jag nog lägga mig i skuggan och läsa. Inte bra att pressa i solen när man är sjuk. Dessutom blir pappa arg när jag får sol på mitt sår. Säger att det kan bli inflammerat. Men jag vill inte ha plåster, får utslag av klistret. Bajs.

Ps. Vad skönt att det bara är lördag. Då har jag en chans att bli frisk till tisdag (fika med Angelina) och jag måste verkligen vara helt hundra på onsdag när jag börjar jobba.


Kommentarer
Postat av: angelina

Finns ingenting som kan förstöra vår tisdag ändå. Inte ens lite regn! Kärlek!

2008-06-07 @ 16:42:31
URL: http://babybabybird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0