Knasigt

Haha. Pappa kom nyss ner och skrek "Petra?!" och jag sa lugnt och tyst "ja?" eftersom jag satt på mitt rum med dörren öppen, ca 3 meter från honom. "Jaså där är du" sa han då. Ja, var skulle jag annars vara?

Nej, nu är det dags för mig och mina killar att sova. Eller, Pesetas har ju nästan precis vaknat så han ska ju upp och öva inför sitt maratonlopp, men Euro och jag ska sova. Han sover redan, sötisen.

Känner mig gammal som går och lägger mig såhär tidigt. Men tycker det är skönt att göra det, och kunna sova ut ordentligt utan att vakna klockan ett på dagen. Varför sitta uppe halva natten bara för att man kan?

Godnatt mina fina.

Ps. Har sett 93 av filmerna i "1001 filmer..." bla bla. Har en bit kvar.

Kommentarer
Postat av: angie

gud va mycket :o :)

2008-06-29 @ 00:01:22
URL: http://angica.webblogg.se/
Postat av: j

jag kanske också ska ta och sova nu, i dag vaknade jag kvart över 2 ;P

2008-06-29 @ 00:52:23
URL: http://jahwanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0